نمونه پروپوزال و فصل اول پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی

نمونه پروپوزال و فصل اول پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی

دسته بندی: - - - - -

قیمت: 5000 تومان

تعداد نمایش: 9488 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 9 می 2015

به روز رسانی در: 17 آوریل 2016

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

نمونه پروپوزال و فصل اول پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی

جهان اقتصاد در قرن بیست و یکم با تحولات شگرفی رو به رو خواهد بود . این تحولات بیش از همه کشورهایی را تحت تاثیر قرار خواد داد که اقتصادی متکی بر تک محصولی ( همچون نفت) داشته اند. چرا که نفت در عرصه اقتصاد جهان اقتدار و نقش گذشته خود رابه عنوان «طلا سیاه» از دست داده است. در واقع میزان رشد و توسعه اقتصادی کشور در قرن آینده به حجم تولید و ارزش افزوده ای بستگی دارد که در آن کشورها ایجاد می گردد. این واقعیت به تلاش مضاعف دولتها درایجاد مزیتهای رقابتی جدید افزوده است. کشورهای تک محصولی نظیر ایران برای بقای خود چاره ای جز تولید نخواهد داشت و افزایش فراورده های تولیدی نیز ، لزوم دستیابی به بازارهای جدید را مورد تاکید قرار می دهد. در این فرایند، روشهای دیرین و سنتی تجارت ، کارایی خود رابه طور کامل از دست خواهند داد. در نتیجه این امر لزوم توجه بیشتر به مفاهیم نوین بازاریابی بشدت احساس میشود. این تحولات، پدیده «جهانی شدن « بازار رابیش ازپیش گسترش خواهد داد، پدیده ای که به معنای تجارت بدون حد و مرز است؛ تجارتی که نه به مشتری خاصی توجه دارد ونه محدوده مشخصی را به رسمیت می شناسد.

پاسخ دهید