مقاله مدیریت استراتژیک نسل-بعدی زندگی آنلاین : با تمرکز بر روی کلید هوشمند ارتباط خانه-خودرو

مقاله مدیریت استراتژیک نسل-بعدی زندگی آنلاین : با تمرکز بر روی کلید هوشمند ارتباط خانه-خودرو

دسته بندی: - - - - - - - - - -

قیمت: 20000 تومان

تعداد نمایش: 1903 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 ژانویه 2016

به روز رسانی در: 25 ژانویه 2016

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

مقاله مدیریت استراتژیک نسل-بعدی زندگی آنلاین : با تمرکز بر روی کلید هوشمند ارتباط خانه-خودرو

مقاله مدیریت استراتژیک

مقاله مدیریت استراتژیک با گسترش تکنولوژی بی-سیم، ارتباطات به بخشی بسیار معمول و عادلی از زندگی روزمره ما تبدیل میشود. اتوموبیل ها و خانه های هوشمند از مثال های رایج این موضوع هستند و این دو بازار در حال ادغام شدن با یکدیگر هستند. به عنوان مثال شرکت اپل بستر مدرن خود را به عنوان CarPlay و HomeKit و iControl که با همکاری Zubie معرفی و راه اندازی شده است. تحقیقات کمی در این مورد تاکنون انجام شده است ، زیرا مفهوم ادغام اتوموبیل ها و خانه های هوشمند به تازگی مطرح شده است. این مقاله در میان سایر مقالات این زمینه ،به بررسی نیازهای مصرف کننده در رابطه با قابلیت های کلید(سوییچ) هوشمند میپردازد ( قابلیت های سوییچ یک وسیله نقلیه هوشمند که مشتری ها درخواست کرده اند) ، و همچنین ویژگی های ارتباطی خانه-ماشین ( ارتباطات میان اتوموبیل و خانه ). در این مقاله از دو مجموعه بانک اطلاعاتی رانندگان امریکا ، که بر اساس نظرسنجی و اظهار نظر رسمی منتشر شده است ، بهره گرفته شده. از مدل چند متغیره ی Probit ومتد تخمین Bayesian جهت آنالیز ترجیحات مصرف کننده استفاده شده است. نتایج ، ترجیحات متفاوتی را با توجه به وضعیت اجتماعی مصرف کننده و نوع اتومبیل نشان می دهد. این مقاله استراتژی های بازار را برای قابلیت های کلید هوشمند ، و قابلیت های ارتباطی خانه-خودرو را بر اساس وضعیت اجتماعی-شخصیتی و ترجیهات مصرف کننده، فراهم کرده و عرضه میکند.

 

پاسخ دهید