بررسی تاثیر کیفیت وب سایت بر رضایت مصرف کنندگان در بخش ارتباطات

بررسی تاثیر کیفیت وب سایت بر رضایت مصرف کنندگان در بخش ارتباطات

دسته بندی: - - - -

قیمت: 10000 تومان

تعداد نمایش: 4201 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 می 2015

به روز رسانی در: 17 آوریل 2016

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

بررسی تاثیر کیفیت وب سایت بر رضایت مصرف کنندگان در بخش ارتباطات

مقاله

از آنجا که سازمان ارتباطات اردن به طور فزاینده ای شروع به ارتباط گرفتن و تعامل با مشتریان خود از طریق وب سایت نموده، ارائه چنین خدمتی نیازمند درکی دقیق از خواسته های مشتریان و ارائه مناسب راهکار به آنها می باشد. در این مقاله ما اثر کیفیت وب سایت چهار سازمان اصلی مخابراتی اردن را (که بوسیله معیارهای قابلیت استفاده، کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات اندازه گیری شده) بر رضایت مشتری مورد ارزیابی قرار داده ایم. نتایج نظرسنجی از ۸۴ دانشجو، از دانشکده برنامه ریزی و مدیریت در دانشگاه کاربردی Al-Balqa، جمع آوری شده و سپس با استفاده از آمارهای توصیفی و رگرسیون سلسله مراتبی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج این مطالعه نشان داد که قابلیت استفاده و تعامل خدمات عوامل بسیار مهمی بوده که طبق مدل تست مستقیما بر رضایت مشتریان تاثیر گذاشته است.