بررسی تاثیر کیفیت وب سایت بر رضایت مصرف کنندگان در بخش ارتباطات
مقاله
از آنجا که سازمان ارتباطات اردن به طور فزاینده ای شروع به ارتباط گرفتن و تعامل با مشتریان خود از طریق وب سایت نموده، ارائه چنین خدمتی نیازمند درکی دقیق از خواسته های مشتریان و ارائه مناسب راهکار به آنها می باشد. در این مقاله ما اثر کیفیت وب سایت چهار سازمان اصلی مخابراتی اردن را (که بوسیله معیارهای قابلیت استفاده، کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات اندازه گیری شده) بر رضایت مشتری مورد ارزیابی قرار داده ایم. نتایج نظرسنجی از ۸۴ دانشجو، از دانشکده برنامه ریزی و مدیریت در دانشگاه کاربردی Al-Balqa، جمع آوری شده و سپس با استفاده از آمارهای توصیفی و رگرسیون سلسله مراتبی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج این مطالعه نشان داد که قابلیت استفاده و تعامل خدمات عوامل بسیار مهمی بوده که طبق مدل تست مستقیما بر رضایت مشتریان تاثیر گذاشته است.